Gamla symaskiner, serviceförsök...

50 öre. Eller en triljon. Vet inte m a o. Du kan väl fråga Knugen när du träffar på honom. Han gillar ju hundar. Ett lejon mer eller mindre gör väl ingen skillnad för honom.

Skulle till och med kanske vara en lättnad att slippa ha det som flinar åt honom hela tiden! :idea:
Jag hör med honom på lördagsfikat. :up:

Mja, jag har ju sett det/den några gånger och jag tror nog huvudet räcker till och blir över, även om det ser rätt hiskeligt ut. :crazy:

Jaja, du har sett lejonet (/provdockan), men har du sett Monster? Nä, just det. :cool:
 
Monster äger alla monster också. Jag har träjdmaarkat det. :cool:
92132ce0-9c33-443c-9ad6-9f60106be6ce.jpg

:idea:
 
å du snackar om att det tärde på kassan att köpa symaskiner O_o Försöker du föra oss bakom ljuset :confused::eek::devil: Va?! Va!? Vad säger du till ditt försvar? :mad: Tydligen du som ska bjuda laget runt i tygaffären :grin:

Ånej! Jag är avslöjad! :o:banghead::arghh:

Japp, är väl inte mer än rätt att ni får allt ni pekar på nu då... :cool:

Fast... Monster äter rätt mycket - plus att egentligen är det ju hans pengar. :idea:
 
För övrigt verkar det vara köparens marknad just nu... På blocket finns "lisa och singer" till salu för 400/st! Singern är en 431:a! Och vad en "lisa" är för något vet jag inte, men den ser rätt fräck ut...

Finns i Trelleborg. Och ja, jag vill desperat ha dem (som sagt, något är sönder i min skalle! :banghead:), men jag varken kan eller kommer att köpa dem. (Monsterpengar eller ej... :D) Någon annan får dock gärna göra det, och berätta allt om dem. :p
 
För övrigt verkar det vara köparens marknad just nu... På blocket finns "lisa och singer" till salu för 400/st! Singern är en 431:a! Och vad en "lisa" är för något vet jag inte, men den ser rätt fräck ut...

Finns i Trelleborg. Och ja, jag vill desperat ha dem (som sagt, något är sönder i min skalle! :banghead:), men jag varken kan eller kommer att köpa dem. (Monsterpengar eller ej... :D) Någon annan får dock gärna göra det, och berätta allt om dem. :p
Och den kan till och med sy siksak!
 
Åh, på blocket, jag vill ha denna, ser ut som en skomakarmaskin eller nått :)
Symaskin Singer 45KSV94

Nu börjar du låta som min far, han pratar om skomakarmaskinsannonser jämt nu sen jag började plocka isär symaskinerna. Han skulle ha mig att köra till Ystad för att köpa en gammal Singer som såg ut att väga ett ton häromveckan. Jag har bara en vanlig personbil! :arghh:

Finns en Feiyue industrimaskin på Tradera som ser relativt(!) billig ut också... Det är tur jag inte har några pengar, hade behövt skaffa ett större hus snart annars. :cautious:

Nu dök det upp en till Singer 431:a! Helt plötsligt är de överallt! :eek:
 
Åh!
Hittade en begagnad huskylock 901, fraktfri utropspris 1:-.
Har lagt bud:D

(fattas bara att någon av er bjuder över nu :p)

Jag har sett den, men eftersom "köp nu"-priset är på 1500 misstänker jag att den lär dra iväg från 1 kr... Men visst har jag funderat på att bjuda på den! :angel:
:laugh:

@Monstermom Finns en sån overlock på tradera som du ska köpa av mig, "nästan ny" för 1000 kr i utrop, vilket klipp du gjort :up:

Whoa! Överenskommet pris gäller, va!? :eek:

(Skämt åsido, givetvis helt OK att backa ur affären och sälja den till nån annan istället! Själv kan jag inte bjuda mer, men sälj den inte till underpris bara för det. :))

Det är på tradera, men jag har gömt annonsen så ingen annan kan lägga bud:sneaky::sneaky::laugh:
(eller så får leta nogrannare :p)

Åh, om jag flörtar stenhårt med dig, kan du lära mig hur man gömmer annonser då? :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag har en gammal Singer-symaskin från år 1906. Den har tillhört min mormor, och mamma (76 år) minns när hennes mor sydde kläder och...
Svar
18
· Visningar
1 587
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 142
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 380
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp