Gamla Groov och Nya Groov skillnader???

Jag köpte krafft rehab till min häst under tiden hon stod i boxvila efter operation. Har för mig att det inte var så dyrt, kostar typ samma som nya grooven.
Jag kommer garanterat att gå över till rehaben om den gamla grooven försvinner!
 
Intressant läsning, kanske fick jag svaret på också varför min häst har blivit lite nipprig och lit vääl pigg sista tiden. När jag tänker efter så har det nog skett i samband med nya Grooven..Undrar just om Rehab funkar bättre ??
 
Fast ska de ta bort den gamla grooven? Som jag har förstått det så komer de att köra nya och gamla groov parallellt.
 
Jag har för mej att jag läst någonstans att de bara ska köra den gamla grooven paralellt med den nya ett tag bara? :confused:
 
Ja om Rehab näringsmässigt täcker behovet hos unghästar och avelsston så kan man likaväl använda den sorten i såfall.Jag håller ju på med avel och måste ju ha ett foder som täcker behovet så att säga.
 
Vad jag minns ha hört så ska gamla grooven finnas kvar så länge det finns en marknad för den. Jag använder den själv till min arab och vill absolut inte att den ska försvinna. Fortsätt köp den om du tycker att det är ett passande foder så hjälper du mig att hålla den kvar!
// Linda
 
ja naturligtvis kommer jag att köpa gamla groov så länge den finns ! ;)

Suck så synd egentligen...först tyckte jag det var så bra med nya groov som även innehöll lusern eftersom jag alltid köpt både gamla grooven plus lusernen innan...med den nya då tänkte jag att jag äntligen skulle slippa köra dubbelt.

Men,men ska de vara så här flippiga så kör jag hellre och pytsar och blandar självt....med den gamla grooven plus lusernen. ;)
 
Men på Odalbutiken där jag köpt så finns det bara nya grooven, var köper ni den gamla ??
 
Ja, vi håller marknaden uppe med gemensam kraft. :)
Jag har exakt samma problem som du med att köra både groov och lucern + att mitt fölsto inte tycker att den nya Grooven är god.
Eva
 
Suck tog in mitt högdräktiga sto ikväll...studs och hopp och 100 spöken minst på vägen in!Nä fy sådant ogillar jag skarpt!Alla fyra hovsingarna i marken tack!Nu är hon helhispig...måtte det snart gå ur innan hon fölar!
 
Jag kollade med Krafft idag och dom har inga planer på att ta bort gamla grooven, butikerna har skyldighet att ta hem det om man frågar. Var det någon som inte ville det skulle man bara kontakt Krafft så skulle dom prata med butiken.
Det känns bra, ska genast åka till våran Granngården här och be dom beställa hem.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 782
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 863
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Ketrawzc
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 119
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp