Eller att Dany blir gravid med Jon och kläcker ett ägg.
Om hon värper kan jag nog förlåta henne lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller att Dany blir gravid med Jon och kläcker ett ägg.
Hoppar in såhär i sista sekunden, hinner ju oftast inte se mer avsnittet förrän som nu lördagen efter att det sänts... Men nu ska jag faktiskt vara hemma natten söndag-måndag så eftersom det är sista avsnittet ska jag nog ta mig upp klockan 4 och titta.
Är det kl 4? Jag trodde det var kl 2 eller 3...?
Tänker försöka se på natten iaf, blir nog sjukt svårt att undvika spoilers annars.
Skulle det hända så får dom låsa in mej på psyk. Lär ju gå bananas i så fall. GRRM med producenter och hela gänget lär få skaffa livvakter och fly till hemlig ort, med tanke på hur förbannade en del fans blir och hur dom beter sig redan nuMin kompis tror att säsongen kommer sluta med att Bran vaknar upp från koman (?) han låg i efter fallet från tornet i s1a1
Jag funderar på att ställa klockan extra tidigt så att jag hinner titta på det innan första föreläsningen...Jag har ångest på riktigt över sista avsnittet.
Jag tycker typ hela sista säsongen bara har varit dåligt manus (i förhållande till tidigare säsonger) och fokus på att få in så mycket effekter som möjligt Innan har jag varit så engagerad men nu känner jag mest bara ”jaha”.Nån annan som tycker att serien tappat spänningen lite? Innan säsongen började var jag som inför varje säsongsstart, exalterad. Efter The Long Night blev det liksom som att luften gick ur. Nu känner jag mig besviken över att de inte kommer att hinna knyta ihop alla lösa trådar. Känns som att mycket man undrar över kommer förbli obesvarat.
Jag tycker typ hela sista säsongen bara har varit dåligt manus (i förhållande till tidigare säsonger) och fokus på att få in så mycket effekter som möjligt Innan har jag varit så engagerad men nu känner jag mest bara ”jaha”.
Skulle det hända så får dom låsa in mej på psyk. Lär ju gå bananas i så fall. GRRM med producenter och hela gänget lär få skaffa livvakter och fly till hemlig ort, med tanke på hur förbannade en del fans blir och hur dom beter sig redan nu
Säg inte det. Fanatiska fans...Fast näe
Hela grejen är över på några dagar på internet oavsett div utspel där
Folk har reagerat, och reagerar likvärdigt i alla liknande sammanhang . GoT är inget unikt.