Sv: Gamascher

jo opas du hittar någon bra. jag gav upp som sagt. haha.

kl

Jag går lite emot strömmen här och tycker att

JN är överlägsna alla andra jag testat:love:! Skavmässigt vinner dom över alla andra med flärp och jag tycker dom håller bra.
Racing Tack tycker jag alla hästar får skav av och de håller för dåligt med tanke på priset.
Finn Tack är billigt skräp, men de utan flärp kan vara användbara hemma även om passformen är dålig.
Wahlsten Jag har ett par höga med spännen...hemska! Dels för att jag tycker det är tråkigt med spännen (de här var en REJÄL miss när jag köpte dem) men ffa för att jag tycker lädret i remmarna håller dålig kvalité liksom andra produkter därifrån.

Jag har ett par gudomliga gamascher av okänt märke men säkert 20 år gamla eller så som jag hittat (ja, det är lite pinsamt...:o) i en sopcontainer, utan flärp och med suverän passform, bra läder, aldrig skavsår och tränar med hemma. Före det köpte jag billiga ridskydd och det fungerade bra det med på de som inte är på sig så mycket.
Har jag någon känslig brukar jag linda under, men med JN brukar jag sällan behöva det.

Den är med i Grattis-tråden...;):D

Nej men jag hyrde ett stall alldeles intill travbanans sopcontainrar i många år, och ibland var de öppna och ni anar inte hur mycket (fräscha) saker folk slänger!?!

vi har ett par jätte fina skydd i stallet, nån sorts gummi. tre gummiremmar, som töjer, ligger bra. finns även som knäkappor. meen kommer ju inte ihåg märket nu dåh :(

det låter ju som Racing tack - De grå? Jag har såna knäkappor som jag tycker är super.

vi har ett par jätte fina skydd i stallet, nån sorts gummi. tre gummiremmar, som töjer, ligger bra. finns även som knäkappor. meen kommer ju inte ihåg märket nu dåh :(

Jag tycker det låter precis som min favisar .. Horflex gamascherna, tror dom finns som knäkappor med, fast jag kan ha fel :D

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: Miingla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 026
Senast: lizzie
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 176
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka