Galoppintresserade runt Halmstad!!!

Sv: Galoppintresserade runt Halmstad!!!

Hej! Jag är i Falkenberg under de kommande fyra månaderna. Bor eg i Niger (Afrika) där jag har mina hästar, men är hemma över sommaren. Kanske finns fler i Halland? :-)

Hej Ishtar!

Kom ner och hälsa på oss på Jägers någon dag! Är såååå nyfiken på vad du har att berätta!

Camilla

Mmmm, det var en intressant tanke! :idea: Vad är bra dagar att komma förbi?? Tar ju faktiskt bara två timmar att köra...

Isthar

Mmmm, det var en intressant tanke! :idea: Vad är bra dagar att komma förbi?? Tar ju faktiskt bara två timmar att köra...

Isthar

Fredagen den 11 maj är det Prammsdagen och fina lopp med gäster från resten av Skandinavien och England. Det var nästan den finaste tävlingsdagen förra året. Annars är det mest lunchgalopp som inte är speciellt kul att gå på. Sen finns det förstås Klampenborg som är en av de finaste banorna nånstans! Om du tar Helsingborg Helsingör går det på ett kick från Halmstad!:banana:

Du kan ju göra bägge! På fredag är det Store Bededag i Danmark och då är det Irish Day at the Races som brukar vara trevligt, speciellt om vädret är som det är idag!!

Jag bor väl inte i Halmstad men ska troligen flytta dit till hösten, ska antagligen gå galopputbildningen på Plönninge.

Här har du en inbiten TäbyGalopp-tjej (fr. sthlm/täby) som troligen flyttar till Halmstad i höst :)

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: Miingla
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 545
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar