Galoppbebisar på väg!

Sv: Galoppbebisar på väg!

Priolina :love:
Typ varit kär i den hästen sen jag såg henne på banan för första gången under träning.
Hmm, man kanske kan ha henne i garaget och fixa ovalbana i trädgårdslandet? :angel:

Supercassie, har haft seduce me i ca 4 år nu (startade henne ett par gånger i supersprint), hennes åring ser toppen ut. SM är nog absolut den hästa häst jag suttit på. Så kraftig och stark med en otrolig fart!

Supercassie, har haft seduce me i ca 4 år nu (startade henne ett par gånger i supersprint), hennes åring ser toppen ut. SM är nog absolut den hästa häst jag suttit på. Så kraftig och stark med en otrolig fart!

Grattis vad kul! ( både med den fina unghästen och till ett fint sto) Jag träckte henne för ganska längesen, men hon stannade kvar på minnet... och då krävs det ngt extra ( träckte en hel de gäst-hästar då) ;)

Du har nog helt rätt för vad jag vet så är fux+fux alltid = fux! Man får väl bara hoppas att det inte kommer ut ett sto med samma humör som sin mamma :crazy:

Du har nog helt rätt för vad jag vet så är fux+fux alltid = fux! Man får väl bara hoppas att det inte kommer ut ett sto med samma humör som sin mamma :crazy:

Ja jag har aldrig sett att det blivit ngt annat m fux+fux.... känns ju som risk för en liten rödhårig sak. ;)
haha ja det får man nog hoppas. Men fin är hon, running for me. :) hur ser Lillbullen ut nudå?

Lillbullen är rund och go! Ska uppdatera min hemsida med nya bilder så fort jag hinner!

Åååh .. Jag och pappa är ovänner så det blir inget köp av avels sto. Vi skulle köpt ett sto tillsammans.. :(
Jag har inte råd att köpa själv, Lille Storm kostar han med.. Så jag får väl vänta till nästa år.. :cry: När jag gått ut skolan och kan jobba mer, = mer pengar
Hatar att vänta !! Jag vill NU !! :bump:

Hej!

Själv har jag inget eget dräcktigt sto men jag praktiserar på Östersäby Stuteri, jobbar lite extra också och där finns det fullt av Dräcktiga ston, åringar och snart är det dags för de första årsfölen :)

Jag ska köpa min första egna galopphäst i sommar som kommer att födas i april... Efter Desert Sport (FR). Den hingsten förvarar jag dock i mitt minne och han har en stor plats i mitt hjärta, Sporten avlivades i somras pga canser :cry: så därför måste jag bara ha en av hans sista avkommor.

Lycka till med alla era föl :)

:banana: Runaway bride skall föla i april, bet med Mandrake el Mago

vi har även en helbror till runaway bride som är 2år (monster of speed) samt en halvbror 3 åring e homme d´Honneur (dream keeper)

det e bara att hoppas de blir lika duktiga som stor syrran...

river aln är till salu!!! bland de bästa stona i skandinavien på sin tid!!... ring micha

Nu har vår familj fått ett litet trolltyg! den 14e mars...
u. Miss Ulleröd e. Melmac

Img0095zommadminskad.jpg

Tatataaaataaa!

Running For Fun har sett dagens ljus!
DSC000311.jpg

Att det skulle bli en fux var inte direkt otippat men det blev i alla fall en hingst! Hade varit nervös om jag fått ett sto med mammas humör :eek:

gud vilka små söta fö både ninni och annikas :P

Att det skulle bli en fux var inte direkt otippat men det blev i alla fall en hingst! Hade varit nervös om jag fått ett sto med mammas humör :eek:

nej det var ju ingen större överraskning ;) men annars har väl Bullen-ston rykte om sig att vara goa? (iaf vad jag hört)
Men den var supergo Running For Fun :love: lycka till med honom i framtiden<!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
7 090
Senast: Lobelia
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Habina
·
D
Ekonomi & Juridik Hej! Jag vänder mig till er här på buke då jag har ett problem. Detta nick är nygjort och jag vill inte röja mitt riktiga till hänsyn...
2
Svar
26
· Visningar
8 353
Senast: lilith
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar