C

Cachette

asså..jag skulle villja träna galopp.. :)men jag vet inte vart man kan göra det!..å vad det kostar elle nånting!..jag har inte tränat galopp förut mer än hemma på fält å så.. :p kan nån hjälpa mej?.. :confused: snälla.. // Amanda

Var bor du någonstans?

Det finns ju olika banor där du kanske kan hjälpa någon tränare?
På Jägersro finns det också en kurs man kan gå, Ung Jägersro, där man får lära sig om galopp och även prova på att rida :)

Ja precis, det var så jag kom in i galoppen, genom Ung Jägersro. Nu är jag i ett stall där så fort jag har tid över :)

är säker på att det finns något liknande på täby, om du bor dit uppåt.

Sv: Galopp

hej
Jag har samma problem som du. Har du börjat med galopp än? Om du har det, så kna du völ skriva til mej å säga lite hur du gjorde. för jag vill rida galopp men vet inte hur jag ska bära mej åt för att hitta ett ställe i närheten av linköping osv. =) tacksam för svar :D

Sv: Galopp

Den närmaste tränaren för dig som bor i lkpg vet jag är Susanne Granberg, hon håller till i mantorp. Hon har ifs bara två hästar vad jag vet men du kan ju alltid försöka ta kontakt med henne och kolla om hon skulle vilja hjälpa dig med att komma in i galoppen. :)
Du kan gå in på www.galoppsport.se och söka på henne på "sök sportinfo", så kommer du hitta hennes mail och telefon nummer där.
Lycka till!

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 017
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 814
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka