MJLee

Trådstartare
Extremt onödig fråga, men jag har upptäckt att jag har ungefär 1000 galgar (ok lite överdrift men inte mycket) och vad ska jag göra av alla? Jag har inte precis 1000 kläder som behöver galgar. Vad slänger man dem i? Kan Röda Korset eller Frälsis ta emot dem? Herregud hur har jag dragit på mig så många galgar? :crazy:

Extremt onödig fråga, men jag har upptäckt att jag har ungefär 1000 galgar (ok lite överdrift men inte mycket) och vad ska jag göra av alla? Jag har inte precis 1000 kläder som behöver galgar. Vad slänger man dem i? Kan Röda Korset eller Frälsis ta emot dem? Herregud hur har jag dragit på mig så många galgar? :crazy:

Myrorna vet jag iallafall tar emot galgar, så det gör säkert andra second hand-butiker också! :)

Men hjälp!
Jag har precis motsatt bekymmer. Jag har alldeles för få. Man får ju inte med galgar när man köper kläder längre och jag är dålig på att göra mig av med plagg. Så förrådet växer. Och galgarna räcker inte till....

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar