Pippi73

Trådstartare
Har ju mina två bc tikar som jag arbetar med. Ibland trillar det in en juorhund/omplaceringshund men de brukar inte stanna så länge.
Gubben min har helt sagt NEJ till en tredje hund i huset och det har varit OK tills nu då jag blivit erbjuden en toppenvalp!!
Nu är det operation övertalning på högsta växel som gäller (fast jag tror inte att han går med på det men kan ju alltid försöka)

Sv: Gah!!!

Har nyss gått igenom samma sak och det blev en tredje hund här :D Planen var att ena dottern skulle ta med sig taxen när hon flyttade, fungerade jättebra, men hon har MYCKET praktik sista terminen så han bor mestadels här och kommer säkert att göra det för all framtid. Men planen var bra ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 034
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 323
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 986
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 810
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka