Fyrhjulsvagn till shettis...

H

Hertiginnan

Är det någon som vet om och vart det går att köpa fyrhjulsvagn till shettis?

Det ska vara en arbetsvagn för att t.ex köra runt skräp på gården eller köra ut hö till hagarna.

Jag är inte så händig så jag kan tyvärr inte bygga själv.

Även parvagnar är av intresse.

Tack på förhand.

Sv: Fyrhjulsvagn till shettis...

Vad tycker ni om "ponnyrockarden" Torpängarn har, jag tycker det ser ut som en bättre modifiering av Globus, denna ser mer robust ut..bättre däck osv.
Vad tycker ni?

Ponny rockarden ser ju jätte fin ut, vet någon priset?
/M

Jag har mailat dom idag ang pris, svängel, frakt osv.
Återkommer när jag fått svar

Bra hjul :) men jag ser ingen svängel eller baksele fästen :crazy: den kanske blir lite framtung?
Men det kanske inte kostar så mkt om man vill ha det till? Eller flytta fram axeln/ bak sätet?

/L

Jag har faktiskt en sån rockard!

Jag vet inte vad den kostade eftersom jag fick den av mina föräldrar.

Jag tycker att hjulen är lite veka, men jag kör i ganska så tuff terräng så den är nog inte riktigt byggd för det.

dessutom ska man nog inte vara så lång eftersom sitsen inte sitter så högt över korgen, så jag får lite konstig sittställning, knäna i hakan varianten. Jag är 168 stolta centimeter lång.

Annars är det en behändig vagn, lättsam och ganska bra bredd emellan skacklarna, väl avvägd.

Min har svängel för draglinor.

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 939
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 160
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?