FY FAN! Och ÅH så ledsen och arg jag blir av att se detta!!!

Sv: FY FAN! Och ÅH så ledsen och arg jag blir av att se detta!!!

Man blir alldeles förundrad över hur grym en människa kan bli.... :crazy: Jag förstår inte alls meningen med sånt här... fyfan:cry:

Dansande häst my *ss!! Va fan håller de på med?! :confused:

Tyvärr har jag inget youtube-konto, höll nästan på att skaffa ett bara för att kommentera till aset :mad:

Hästsynen kan inte va speciellt bra där :cry:

Det är gratis att skaffa youtubekonto och rätt praktiskt.

Du kan lägga in favoriter, lämna kommentarer osv. Du behöver inte ha någon video som du vill lägga upp.

Jag ska flagga den nu, har skapat youtube konto ;)

*Kl*

Klickar man vidare hittar man t ex det här: http://www.youtube.com/user/ronjavomschlott

Trevligt va?
Verkar, när man fortsätter bland länkarna, som om man hamnat bland rejält avvikande personer. OK om dom vill bära sig åt med varandra, men varför plåga djur?

LIA

Var tvungen att lämna ett otrevligt meddelande till dom...

Du får nog länka om den för jag kom direkt till youtube men inget mer...

Jag som hade tänkt sova innan jag såg klippet.
Svårt att göra det nu med tanke på hur illa jag mår över att hästen behandlas på ett respektlöst sätt :mad:

Har aldrig sett något liknande förut, trodde inte det var möjligt att få en häst till att "krypa" fram på detta sättet...

DÖD ÅT SVINET SOM SITTER PÅ :devil:

*Kl*

Klickar man vidare hittar man t ex det här: http://www.youtube.com/user/ronjavomschlott

Trevligt va?
Verkar, när man fortsätter bland länkarna, som om man hamnat bland rejält avvikande personer. OK om dom vill bära sig åt med varandra, men varför plåga djur?

LIA

Tårades i ögonen av att se klipp från detta avvikande beteende och extrema okunskap gentemot hästarna. Såg flera klipp från länken och man bara önskar man kunde göra något :cry:
Skarpa bett och allt man kom över att slå hästarna va i princip det enda man såg och hästar som försöker så gott dom kan men hela tiden bestraffas fast dom egentligen inte vet vad dom idiotiska människorna håller på med :eek:

Stackars hästar :(

Ja tyvärr... Stackars häst!

*Kl*

Trevligt va?

LIA

usch :crazy: fick nästan känslan av att det där var någon slags tävling? Med tanke på publiken som står och hejar på :confused:

Jag mår riktigt dåligt av att kolla klippen i den här tråden, förstår inte hur människor kan göra så mot hästar!

Jäkla skillnad på att touchera & att slå, vilket dom bevisligen har missat på den videon. :mad:

NH gone to far säger jag.

Jag har sett detta innan förespråkarna säger att det är en "lydnads övning" tycker bara det är vidrigt och ja det sliter nog en hel del...

*kl*

Den killen prenumerar på en "stallionrider100". Jag gick in där och hittade denna video:

http://www.youtube.com/user/stallionrider100

Är det piaffträning, eller vad gör de? :confused: Han klipper till rätt rejält emellanåt....

Har hästar det så här.......

Alltså jag förstår inte ens vad han vill få hästen att göra? :confused: Om inte ens jag som är människa kan tyda hans kropsspråk, hur ska då hästen förstå?

usch :crazy: fick nästan känslan av att det där var någon slags tävling? Med tanke på publiken som står och hejar på :confused:

Jag mår riktigt dåligt av att kolla klippen i den här tråden, förstår inte hur människor kan göra så mot hästar!

Det är en tävling. Den utgår efter vems hästar som kan dra mest. Finns samma med slädhundar.....

Ung som traktorpulling fast med djur..

Det ska föreställa piaff (tror jag) men bristen på okunskap är så enorm så den är smärtsam!

Jag trodde han försökte göra en levad alternativt rygga. :crazy:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 890
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II