FY FAN! Och ÅH så ledsen och arg jag blir av att se detta!!!

Sv: FY FAN! Och ÅH så ledsen och arg jag blir av att se detta!!!

Stackars Tatuaje... :(

Senast ändrad:

Men seriöst..herregud..dödsstraff för att tvinga en häst att gå på knä?

Jag tycker också att det är sinnesjukt att utsätta sin häst för sådant men upphör aldrig att förvånas över hur många på buke verkar ha sån gränslös empati för hästar & vilja utdöma de grövsta straff som existerar..

Fyfan.... jag vill att hästen ska slänga av ryttaren och döda honom.... det är han värd! ;S

KL

Jag flaggade den där videon..kanske inte fanns grund för det men jag står inte ut med att se sånt där. Värsta är ju att många tar efter det och det finns ju alltid risken att det sprids.

Nu måste jag få ta till hårda ord.Vad i helvete håller han på med.:eek:
Inte undra på att de har höga murar runt deras "ridbana". För hade någon sett det där, såhade de väl vridit nacken av honom. Jag hade iaf gjort det!!!!:angel::devil:

Inte nog med att det ser obehagligt ut?! Det syns ju på hästen att: Ajajaj, gud ett steg till.... Nähee, ännu ett till?!
VARFÖR gör vissa människor så grymma saker med djur. jag kunna knappt se 15 sekunder av filmen.
Man blir tårögd av sånt. Fy hemska människa..

Ja man kan undra varför han fortsätter. Som sagt så fortsätter han genom hela videon så hästen får gå ett bra tag. :/

Jag kunde inte ens se klart hela filmen, fy så otrevlig start på en fredag. Hoppas att han får smaka på sin egen medicin någon dag. Karma's a bitch!

Med gud vad vidrigt! Stackars HÄST! Vad ser "ryttaren" för vits med att göra så!? :confused: Tänk vad mycket sjukt folk det finns... :mad:

Helt otroligt vad vissa djur ska behöva stå ut med,jävla vansinne:cry::mad:

*kl*

Vet inte om det hjälper men jag rapporterade honom till Youtube (djurplågeri). Kanske fungerar om flera anmäler honom.....

Vill ni göra det så tryck på "tummen ner" - tryck sedan på "Vill du rapportera det här videoklippet som olämpligt?" och anmäl......

:eek::eek:
Är han fullständigt dum i huvudet?! Jag ville inte ens se hela klippet. :devil: Idiot!

*kl*

Vet inte om det hjälper men jag rapporterade honom till Youtube (djurplågeri). Kanske fungerar om flera anmäler honom.....

Vill ni göra det så tryck på "tummen ner" - tryck sedan på "Vill du rapportera det här videoklippet som olämpligt?" och anmäl......

Har gjort det... :cry:

Sydamerikanerna har en hel del sjukt för sig med sina hästar.
Steppningen är oxå därifrån:crazy:- Argentina.

Titta lite på sydamerikansk rodeo.
Den amerikanska är rena godheten själv i jämförelse.

Jag hoppas verkligen ALLA i den här tråden har flaggat samtliga filmer med tanke på alla starka åsikter.

Jag trycker dock på flaggan och välder våldsamt - djurplågeri. Är det någon skillnad?

Jag hoppas verkligen ALLA i den här tråden har flaggat samtliga filmer med tanke på alla starka åsikter.

Jag trycker dock på flaggan och välder våldsamt - djurplågeri. Är det någon skillnad?

Den missade jag - högg första bästa djurplågeri jag hittade!

Tror jag flaggar den med - i fall det är skillnad....

kl.

Någon som försökt kommentera? Jag försökte precis, och användaren har gjort så att han/hon måste godkänna kommenteren innan den kommer synas under klippet. Kanske inte är så konstigt att det inte finns några kommentarer där då ? Antagligen inte någon som haft något bra att skriva.

Usch, jag flaggade iallafall också för djurplågeri, och skrev en arg kommentar. Jävla idioter det finns alltså.:mad:

Troligen inte stor idé att kommentera, då idioten inte varit inne på sitt konto på 9 månader.
Han kanske är ihjältrampad? :angel:

LIA

One can only wish...

Jag har kommenterat men han måste godkänna kommentarerna... (som om han skulle).

Testa kommentera på hans youtubesida.

*kl*

Den killen prenumerar på en "stallionrider100". Jag gick in där och hittade denna video:

http://www.youtube.com/user/stallionrider100

Är det piaffträning, eller vad gör de? :confused: Han klipper till rätt rejält emellanåt....

Har hästar det så här.......

Ska gå ut och krama om mina :love:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 890
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?