Fungerar mitt sto med PRE?

Sv: Fungerar mitt sto med PRE?

Jag känner Packe_alicia privat & kan intyga att hon inte är Pepinopre, som jag aldrig träffat.

nu tycker jag att ursprungliga tråden håller på att försvinna......eller????:(

Packe_alicia har ingen P.R.E,
Om det nu skulle vara någon annan som det syftast på ang nickbytet?

Nej Jag har ingen PRE, men letar efter en hingst som kan passa mitt sto och tror jag har hittat rätt.

Ej bestämmt mig till 100% ännu!

Inte så svårt att förstå hihi!

Nej jag förstod det också...skulle bara vara lite lustig...:bow:

Klart du ska betäcka med PRE! Tycker också att du verkar vara inne på helt rätt hingst;) Har själv en underbar liten 1-åring efter Alferez. (Mamman är dock inte halvblod utan welsh cob). Han är korrekt, rör sej mycket bra och har ett fantstiskt temperament!
Här är han 5 timmar gammal!
amigos.png

Vad söt! :love:Jag har en avkomma e. Zagal XI. Hon blir 1 år till sommaren och är underbar! Jag funderar på att betäcka om stoet i år med Bailon. Ska oxå på någon av deras hingstvisningar nu i vår. Har du några nyare bilder på din bebis?

Vad söt fölis. Måste bli en bra korsning mellan welsh och alfares. Båda väldigt ädla.

kommer en bild till på en korsning
pappa p.r.e och mamma halvblod
En kompis till mig som äger denna underbara hingstunge.
givano.jpg

Liknande trådar

Avel jag har precis köpt ett 4 årigt fbl sto som jag har lite funderingar på o betäcka nu i år... Hon är E: Cajun Cadet och UE Jape...
2
Svar
21
· Visningar
3 435
Senast: token
·
Avel Är ju inte så haj på detta med avel och linjeavel har ett sto som går svårklass är inte så stor ca 162 super teknink super...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: theJohanna
·
E
Avel Har till nästa år ett "beställningsföl" undan fullblodssto e. Malvernico xx - Miami Springs xx. Stoet i fråga har myckt bra gångarter...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 035
Senast: Mabuse
·
J
Avel hej! Jag har ett 23 årigt irlänskt korsningsponny sto, som det skulle vara roligt att ta föl på (det skulle vara hennes första...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30