Funderingar Hingstvalstråd 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var inte ägaren dock utan en annan uppfödare som hade samma blodslinjer och använde Lambo en del.

Lambo verkar ge trevliga avkommor men kasnke inga Gphästar, några sådana har jag iaf inte sett till.

Det är inget krav att man måste marknadsföra sig utan ett val varje hingsägare gör.

@Emiro gills inte blädde gårds hemsida som hemsida åt Gustav? Inte för att det finns mkt där...

Tror också att hingstägare vinner massor på att ha information ute, de behöver inte ens betala för att göra reklam, räker med att de har en hemsida som går att komma åt.
Är nog inte dyrt att hyra någon studentfotograf, kryllar väll av ungdomar med fotointresse nu för tiden som man kan hyra billigt att fota och filma hingsten. Behöver ju inte vara super kvalité. Jag har ta mig fan bättre bilder på mina hobbyhästar än vissa hingstägare visar på sina hingstar som de ändå försöker sälja produkt ifrån. Jätte märkligt enligt mig.

Men prata med Gustaf ang Lambo. Om det är någon som har film på honom så är det han. Det är även han som har ridit alla EC's hästar.

Inte helt rätt faktiskt, det är jag som har ridit in dom flesta EC hästarna dom senaste åren ;) (dom som inte blivit sålda innan inridningsålder)
Det är bara en på senaste som Gustav haft som jag inte hade plats/tid till den:)

Uppfödaren har nu lagt ner sin verksamhet med avel helt därav finns inte FB sidan kvar.

Helbror till isabellen
Inhoppning på våren som 4 åring (dom äldre hästarna vågade inte hoppas så därför hoppade jag upp igen barbacka och hoppade först även om det var hans första gång på både vatten och pulvermangrav)
Klicka på bilden

Inte helt rätt faktiskt, det är jag som har ridit in dom flesta EC hästarna dom senaste åren ;) (dom som inte blivit sålda innan inridningsålder)
Det är bara en på senaste som Gustav haft som jag inte hade plats/tid till den:)

Uppfödaren har nu lagt ner sin verksamhet med avel helt därav finns inte FB sidan kvar.
Okej, det är bra att du säger till :)
Nu är jag tänker till så vet jag bara 2 st som Gustaf har ridit ifrån EC. :)

Hej!
Ny i tråden, har ett par hingstar på listan som är kandidater till mitt sto, men tycker att det skulle vara intressant att höra vad ni skulle lagt på följande sto:

Come Back II - World Record xx

Dressyravel så inga hopphingstar.

Hej!
Ny i tråden, har ett par hingstar på listan som är kandidater till mitt sto, men tycker att det skulle vara intressant att höra vad ni skulle lagt på följande sto:

Come Back II - World Record xx

Dressyravel så inga hopphingstar.
Någon exteriörbild? Plus och minus om dit sto? Vad önskas utav avkomman?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Ja, 2013-tråden kom ju redan i Mars 2012 så det är väl hög tid för en 2014-tråd! :D Tycker iaf jag som inte betäcker i år ;) Så...
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
174 603
Senast: polly p
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 573
Avel Redan innan bruksprovet är mitt huvud fullt med hingstfunderingar för 2007. Antagligen betäcker vi tre ston i år...vårt gammelsto e...
2
Svar
27
· Visningar
2 188
Senast: stommen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst