Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har ju tävlat om man säger så.Om jag inte missminner mig har du ett rätt bra sto med fina tävlingsmeriter? Det borde vara ganska "lätt" att hitta en hingst som kompletterar ett sto som redan själv rör sig så pass bra för att ha hennes sportmeriter? Precis vad som framkommer med tex SD II är gången väldigt påverkbar om grundförutsättningarna finns där.
En riktig favorit hos mig med mycker power och gång som månne inte är särskilt billig är Apache. Finns film nånstans på honom där han går på visning tillsammans med Ampere i manegen. Ampere bleknar helt i jämförelse med Apache.
Enligt dansk varmblod har hans avkommor blivit högt bedömda. Dock ännu som föl. Men de har visat väldigt fina kvalitéer. Dock är det ju inte bara fadern som gör det, utan modern med. Så kan tänka mig att det blir en hel del flopps med.Det enda föl e Sezuan som ja g sett är Tt väldigt liten o br åkig
Kan inget annat än att hålla med dig. Dock tyckte jag att han var överlägsen på bruksprovet.. Men det var kanske inte det hårdaste startfältet.ursäkta mig, men är Van Vivaldi en wow-hingst??
För mig var det en trevlig hingst och inget mer än så...
Vad tycker du att han skiljer sig med Dream Boy?Han är definitivt en WOW hingst. Du såg honom under testryttarna och då var han väsentligt tröttare än under egen ryttare dagarna innan
Såg det med.. Kan inget annat än att hålla med dig! Vet inte riktigt hur de tänkte där...Däremot förstår jag inte hur de prissatt honom Inte betalar jag 1000 EUR i språngavgift på en unghingst (även om jag överväger att göra det för Fürst Romancier, men han har ändå bevisat sig vara mycket fertil över flera säsonger).
Ska VV ändå stå utomlands och de även har Dream boy i programmet som är lite samma blod och dessutom betydligt mer meriterad som det är 300 EUR i språng på och sen totalt blir ungefär lika dyr, tar nog många hellre honom än VV. Vill man inte att folk hellre ska välja de hingstar man själv äger?
Högst på min lista är för tillfället Heartbeat tror jag.
Ja, levande fölavgift tycker jag också är bra. Några av mina kandidater har det, inte Heartbeat dock.
Mitt sto:
http://blup.se/sv-SE/horses/115129-olivia-48-swb
linjeavel är väl inget annat än planerad inavel, oavsett gradSäkert men vad jag lärt mig är det inavel och inte linjeavel.
Jag ringde till Hästak och frågade. De tar in och med samma villkor som förra året.Nån som vet vem som tar in på Heartbeat iår?
Finns inte på språngrulla ännu i allafall