Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På sitt 30-dagars bruksprov hade han dock enbart 5,5 och 6 på sin trav riden.
KL
Nu har jag åtminstone lyckats rata bort Quattro B, anledningen är att han är för gammal helt enkelt och tveksamt på kvalitén på sperma.
Allt lutade åt Crelido tills jag såg på DKs hemsida att han hade bara 51% antal föl förra året. Heartbeat på nästan 92%. Chico's boy får jag inte fram något. Hur ska jag tänka gällande det eftersom det är förstagångssto?
Ska också imorgon bitti ta reda på vad frakten är för Chico's boy i Tyskland, har såklart en del i valet.
Tja....jag har ju fryst på mitt sto som betäcks för första gången som 8 åring!!Kollas om nästan två veckor. På det andra stoet, också 8 år är det transportsperma från Tyskland. Hon är dräktig på dryga 45 dygn.
Det bästa är väl att ta en hingst som finns inom Sverige med tanke på transporten av sperma. Har du tänkt avla mot fälttävlan?
En ny hingst som jag tycker mycket om är Diamantino, han finns ju på färsk sperma i Sverige. Quattro B hade jag valt av de hingstar du radat upp! Men Calido (inte Crelido) har jag också sett lämna en hel del bra trav!
Tack, tycker att det är en superfin hingst, men nu finns det ingen återvändo
Håller tummarna för dig med Colman.Det kan ju bli hur bra som helst