Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom inte å säj att vi måste lära oss sånt tråkit såm kjellkritik?Ergo - Internet är bra.
Men vi får jobba på för att få det rätt.
Vi tror gifta barnbrudar fram till att du förklarar annat. Ge gärna källhänvisning.Hur var det nu, gifta barnbrudar eller något helt annat?
Konfirmation?Denna vandrar då och då i mitt flöde på fejjan:
Hur var det nu, gifta barnbrudar eller något helt annat?
Nej brudnäbbarna.Konfirmation?
Aha , vad är det för flagga Palestinas?Nej brudnäbbarna.
Ja. Det är ett Hamas-bröllop.Aha , vad är det för flagga Palestinas?
Jag är alltid jäkligt kritisk till Kjell alltså!kjellkritik?
Vissa verkar inte fatta att det är fejk ens när den så kallade experten heter Kjell Kritik, det är så att man blir gråtfärdig.
Ärligt talat så tror jag inte det finns nån som tror på det .Jag är alltid jäkligt kritisk till Kjell alltså!
OnT
Det här är en bild som alltid får mig att fundera på om jag vill skratta eller gråta (skratta för att den är så förbaskat dum så det finns inte och gråta för att folk verkligen verkar tro på den här skiten)
Är du säker att folk inte tror på det? Det är inte jag med tanke på vilka kommentarer som skrevs i samband med delandet av bilden.Ärligt talat så tror jag inte det finns nån som tror på det .
Att dom delar för att det är roligt och naturligtvis ironiskt kan jag förstå, det var ju kul.