Fullblodssto med Cuper?

N

Nimrodel

Jag har ett litet, ädelt fullblodssto e: Eighty eight keys xx, och jag funderar på att seminera henne med Cuper nästa säsong. Så nu skulle jag vilja ha lite hjälp om hur Cuper är, hur blir hans avkommer? Jag vet att han är ung, så det är kanske lite svårt att säga än.
Tack för hjälpen!

Sv: Fullblodssto med Cuper?

Har bara sett en som min fd arbetsgivare fick. Den var kanonfin, fick 48 p på fölvisningen. Mörkbrun med höga strumpor och framförallt otroligt social.

Men som sagt, det är bara en..

Sv: Fullblodssto med Cuper?

Vad jag sett av Cuper fölingarna är att de verkar genomgående vackra och med ett bra temperament. En bekant till oss föder upp mycket hopphästar och den efter cuper tillhös toppskiktet! Vi har vårat electro sto dräktigt med Cuper i år...

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 144
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 324
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 632
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Svamp?