Full patte!

Mammas

Trådstartare
Nytt humorprogram på SVT Flow. Bianca och Tiffany Kronwall som håller i det, det är samma personer som gjorde låten Så Jävla PK. Helt i min smak.

Vad tycker ni? :D

@Stalone Aha, jag funderade när jag skrev det om det inte var ett Ö med någonstans men kunde inte komma på vart i wall det skulle vara. :angel: :D

@Emtherlia Men det är ju det för mycket som gör det så bra ju. :D Och ja, alla ska tycka som jag. Inga egna åsikter! ;) :D

Kul att se att fler gillar't! :D

Älskar Full Patte!

"Jag har styrt upp räkningshögen!!!" <3

"Alltså, det här är ju inte kiss, jag är bara glad att se dig"

Är upp över öronen förälskad i de här kvinnorna!

@Got2Be Men det ska finnas någon inställning som man kan göra så att man ser ut som man surfar från ett annat land än man gör, personer i min närhet brukar kolla på amerikanska netflix vet jag. Jag kan kolla hur de gör och återkomma, tror att det är någon inställning i Chrome. :)

@Got2Be Men det ska finnas någon inställning som man kan göra så att man ser ut som man surfar från ett annat land än man gör, personer i min närhet brukar kolla på amerikanska netflix vet jag. Jag kan kolla hur de gör och återkomma, tror att det är någon inställning i Chrome. :)
Ja, det skulle vara schysst om du vill göra det!:D

Jag såg alla delar som släppts hittills igår och det blev bara bättre och bättre! Skyhög igenkänningsfaktor för feministbrudar födda på 80- och 90-talet skulle jag säga. Vissa scener var kanske lite väl forcerade medan annat var så sjukt klockrent. Älskade Tiffanys barnvaktning, Biancas raggning, att de drev med Belinda Olsson samt karaktären Snubben, såklart!

Liknande trådar

Mat Detta är INTE en tråd för smörälskare.... Jag köper både smör (och har i/på mat) och margarin (och steker i och bakar med), men detta...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 388
Senast: Ullmerkott
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 582
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar