Fulaste trenderna

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker annars att fenomenet är superintressant men vill inte att folk ska ta illa upp. Tänkte inte på att just trender är så känsligt!
 
Alltså, fult är högst tidsbundet. Jag kan fortfarande tycka att bilder från 80 och 90-talet visar på grymt fina utstyrslar, även om jag om jag såg samma idag skulle tycka annorlunda.

Min bild av hur fint det var uppdateras inte med hur fint jag skulle tycka det var idag.
 
Jag tycker annars att fenomenet är superintressant men vill inte att folk ska ta illa upp. Tänkte inte på att just trender är så känsligt!

Känsligt och känsligt... Jag såg för jävlig ut på sent 80-tal. Orsaken var dock tragisk... jag var så desperat att passa in så jag gjorde saker med mitt utseende trots att de inte passade mig eller som jag i grund och botten var bekväm med.

Jag har svårt att se något värde i att klanka ner på någons utseende, oavsett tidsperiod. Vi är alla olika med olika smak.
 
Det var ett dumt infall. Jag lovar att sluta starta trådar!!
Tanken var alltså trender man tyckte om eller i vart fall följde och som nu känns sådär halt genomtänkta val :o
Klart du inte ska sluta starta trådar men den här trådstaten var väl, i mina ögon, inte jättelyckad eftersom det riskerar att folk radar upp och förfasas över saker i andras utseende vilket ju inte känns jättekul. Diskutera trender kan man ju göra på andra sätt.
 
Klart du inte ska sluta starta trådar men den här trådstaten var väl, i mina ögon, inte jättelyckad eftersom det riskerar att folk radar upp och förfasas över saker i andras utseende vilket ju inte känns jättekul. Diskutera trender kan man ju göra på andra sätt.
Ja jag ser det nu att första inlägget var bristfälligt. Blev kanske för ivrig och glömde poängen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 895
Senast: Mkb
·
Samhälle I kväll blev jag förvånad, då barnet som går på högstadiet berättade att en uppsats hen skrev inte hade blivit godkänd, och måste...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 440
Senast: Sedna
·
Övr. Katt Vi har haft Buster i ett år nu och på den tiden är det fyra personer som sagt att han är ful. Det är som att de blivit chockade och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 061
Senast: Sonic76
·
Relationer Efter att jag började häromdagen med dejting appar igen så märket jag att jag fick mer matcher än vad är brukligt för mig. Men nästan...
2
Svar
23
· Visningar
3 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp