Fuktionär/Banchef

Anyo

Trådstartare
Flytta om den inte ligger rätt :)

Blev tillfrågad om jag i kris situation ville vara banchef på en ponny tävling längre fram. Jag kan ju inget om detta svarade jag men det verkade inte göra något.
Så nu till min fråga. VAD gör en banchef? Kan verkligen vem som helst vara det? Jag trodde man var tvungen att ha gått en kurs eller liknande ?

Sv: Fuktionär/Banchef

Banchef är banbyggarens högra hand. Behöver inte ha någon formell utbildning men måste självklart ha koll...
Hjälper till med ombyggnad, mäta in hinder, fördela banpersonal, ha ordning på hindermaterial etc
Säkert lite olika på olika ställen :)

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 016
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 273
Senast: Inte_Ung
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama