Fuktionär/Banchef

Anyo

Trådstartare
Flytta om den inte ligger rätt :)

Blev tillfrågad om jag i kris situation ville vara banchef på en ponny tävling längre fram. Jag kan ju inget om detta svarade jag men det verkade inte göra något.
Så nu till min fråga. VAD gör en banchef? Kan verkligen vem som helst vara det? Jag trodde man var tvungen att ha gått en kurs eller liknande ?

Sv: Fuktionär/Banchef

Banchef är banbyggarens högra hand. Behöver inte ha någon formell utbildning men måste självklart ha koll...
Hjälper till med ombyggnad, mäta in hinder, fördela banpersonal, ha ordning på hindermaterial etc
Säkert lite olika på olika ställen :)

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fått reda på att förundersökningen inte dras vidare och att åklagaren inte väcker åtal. Jag känner mig så oerhört sviken...
2
Svar
24
· Visningar
2 497
Senast: Raderad medlem 142658
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ligger vaken, alldeles för sent, med alldeles för mycket tankar som snurrar. Sådant där som jag tror att jag vill dela med mig av i...
Svar
14
· Visningar
2 016
Senast: MML
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 053
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka