Ftp-problem

loveponies

Trådstartare
Har ett problem. Jag kan helt plötsligt inte ansluta till servern med min ftp. Jag använder dreamweavers ftp, och när jag ska ansluta så säger den "Ett ftp-fel uppstod - det går inte att ansluta till värden". Jag har försökt med tre olika hemsidor (dvs tre olika servar) och ingen fungerar. Det fungerade igår! Vad är problemet? :confused:
 
Ftp servers blockerar sig lätt av flera orsaker men en är för att skydda sig. Har du växlat mellan inloggningar av olika sidor? haft två "fönster" igång samtidigt? finns massor av möjliga orsaker...
 

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
382
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 477
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp