Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker fria till min sambo. Planen är att göra det i samband med en konsert på fredag. Jag hinner förmodligen inte få hem ringarna, men förhoppningsvis blir det bra ändå.
Nu vill jag höra era bästa frierihistorier! Hur ser det ultimata frieriet ut?
Min favorithistoria: Min farfar träffade min farmor väldigt kort på en dans han var med om att anordna, två år efteråt utan kontakt däremellan skrev han ett brev till min farmor där han friade! Hon svarade att hon tyckte de kunde träffas först, efter första mötet var det klart och sex barn blev det. Som jag hört sades aldrig ett ont ord mellan dem trots att min farfar var ganska hetsig till humöretJag tänker fria till min sambo. Planen är att göra det i samband med en konsert på fredag. Jag hinner förmodligen inte få hem ringarna, men förhoppningsvis blir det bra ändå.
Jag tänker fria till min sambo. Planen är att göra det i samband med en konsert på fredag. Jag hinner förmodligen inte få hem ringarna, men förhoppningsvis blir det bra ändå.
Åh vad mysigt!Min pappa friade aldrig till min mamma (de var inte gifta) men när han blev intresserad av henne bestod en av deras första träffar av en slädtur
Min syster däremot blev överraskad av sin man, med ring och allt, på en bergstopp på Nya Zeeland.
Ungefär så gick det till här också.Den korta versionen är att jag bokade tid på stadshuset och berättade för partner. Mitt bästa argument var det ekonomiska skyddet om jag dör först.