Fransk bulldog uppfödare.

Peka

Trådstartare
Jag och min kille har bestämt hos för att skaffa en liten fralla. :)
Det jag undrar över om det är någon som vet någon bra uppfödare på såna? Gärna nån som finns runt sthlm men vi är bereda på att åka långt för att hitta en bra hund.
Helst en kennel som har hållit på ett bra tag också.

Sv: Fransk bulldog uppfödare.

Tror inte man får skriva ut specifika kennlar här, det räknas som reklam.

Men familjen har fött upp Frallor i många år nu, så skicka ett PM om du vill ha lite tips och/eller har frågor om någon specifik kennel.

Gåin på www.fbksverige.se och kolla på uppfödare där. Finns hur många som helst och många i södra sverige och sthlms området, men stirra er inte blind på hur länge de fött upp utan vilka som verkar ha en vettig syn på avelsarbetet och trevliga, friska hundar. :) Lycka till!

Tack!
Ska gå in och titta lite där :)

Gåin på www.fbksverige.se och kolla på uppfödare där. Finns hur många som helst och många i södra sverige och sthlms området, men stirra er inte blind på hur länge de fött upp utan vilka som verkar ha en vettig syn på avelsarbetet och trevliga, friska hundar. :) Lycka till!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
701
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 679
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka