Frankfurt?

Jaulgreis

Trådstartare
Funderar på att dra till Frankfurt för att se mitt favoritband, men var i Frankfurt vill man bo? Spelningen är på Commerzbank-Arena.
Jag kommer i såna fall resa ensam. Jag är inte intresserad av att festa, utan bara se mitt favoritband och spendera kvalitetstid med mig själv och återhämta mig efter ett par månader som har varit brutala.
Tips på trevliga områden och aktiviteter?

Tack på förhand! :)

Jag har bara erfarenhet av att bo i områdena runt centralstationen (ungefär mellan Münchenerstrasse och Taunusstrasse), där har jag bott många gånger. Halvruffiga kvarter med en del luggslitna existenser men centralt läge och gott om billiga och halvbilliga hotell. Kolla på t ex hotels.com .

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 419
Senast: Halona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 621
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix