Frankfurt?

Jaulgreis

Trådstartare
Funderar på att dra till Frankfurt för att se mitt favoritband, men var i Frankfurt vill man bo? Spelningen är på Commerzbank-Arena.
Jag kommer i såna fall resa ensam. Jag är inte intresserad av att festa, utan bara se mitt favoritband och spendera kvalitetstid med mig själv och återhämta mig efter ett par månader som har varit brutala.
Tips på trevliga områden och aktiviteter?

Tack på förhand! :)

Jag har bara erfarenhet av att bo i områdena runt centralstationen (ungefär mellan Münchenerstrasse och Taunusstrasse), där har jag bott många gånger. Halvruffiga kvarter med en del luggslitna existenser men centralt läge och gott om billiga och halvbilliga hotell. Kolla på t ex hotels.com .

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 600
Senast: Halona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 807
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31