A

anvandarnamn

Jag är inte gjord för att föda barn, så är det bara. Fick vid förlossningen en total sfinkterruptur och nu det här!

26år och livmoderframfall. fan också!

Ivilket fall, kan ni berätta för mig att det är vanligt och att det går att leva normalt och ha ett normalt sexliv, eller att det finns vanliga enkla operationer att göra?

Hur var det'/Hur är det för dig? Berätta allt!

Sv: Framfall

Ar det en doktor som berattat for dig att du fatt framfall? Som jag har forstatt det ar det ganska vanligt att fa forlossningsframfall, och att det atergar efter ett par manader - upp till ett ar.

Annars kan man val sy upp livmodern pa nagot satt? Jag tror definitivt att du kan ha ett normalt sexliv efter operation, man har ju inte sex i livmodern och det finns ju folk som opererar bort livmodern och sen har sex anda.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
4 763
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 551
Senast: Maniac123
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 889
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar