Fram med bilder på snygga dressyrschabrak =)

C

cardior

Hejsan!

Jag vill köpa lite nya dressyrschabrak till min isis så då tänkte jag ta hjälp av er dressyrfolk.

Jag sökte här i forumet men hittade ingen tråd som passade.

Equilines tkr jag e jätte snygga men man ska ju bestämma färger själv o de tycker jag är jätte svårt, så har ni några färgförslag ni kan visa så blir jag jätte glad.

Aja fram med bilder på era snygga dressyrschabrak och länka även om man köpa köpa dom nånstans på nätet.

Sv: Fram med bilder på snygga dressyrschabrak =)

Jag har nästan bara mias schabrak, finns att köpa på lillhästen i skavs hemsida. Bra kvalitet, pris och passform.

På måndag ska jag köpa ett GG schabrak (på sharpman), tycker de är jättesnygga. Har dock inte hittat något på nätet.

:)

mias verkar bra o snygga, men bilderna på lillhästens hemsida e så små, du har inga bilder på dina?

Vore jätte snällt om jag kunde få se;)

Mias med rakt avslut.:love: Har inga bilder men:angel:

men hallå det måste väl finnas fler som har bilder på sina dressyrschabrak, kom igen nu in med bilder snälla;)

jag vill oxå se, har nyss skaffat min en dressyrsadel så behöver shoppa maasssor!

Hm...har inga bilder jag heller, men de absolut bästa, i kvalitet o passform, är equiline! Dessutom mkt snygga!

Jag har ett Scarpati som tavlingschabrak. dubbel pp (guld, guld/brun) och brunt kantband. :love:

sbo070606002.jpg

Annars gillar jag pfiffs schabrak valdigt mkt!

Kanske inte fargen ar den aldra snyggaste men det har hallt sig snygg nu i maaaanga ar!

Dressyr060707005.jpg

Mias och eskadron har ocksa overlagset bra schabrak..

KL

jag förstår inte varför Mias är så populära, tycker dom har så äcklig insida, den är liksom hård eller vad man ska säga. min häst skulle säkert få skav av dom...

jag gillar equiline, absolut bästa passformen, men lite tråkigt. rg, global, br och scarpati är snygga. :d

Jag tycker de blir mjukare efter några tvättar, men fortfarande så de håller sig snygga. Har dock aldrig uppfattat dem som direkt hårda...

Jag gillar varken Equiline eller Mias för att de just är så stela i materialet.

Gillar lite fluffigare sorter, och mjuka tyger, typ Scarpati. :love:

Jag har ett vitt mias med grå kant :love: tyvärr i stallet nu så inga bilder :/

Dom äldre Mias är bättre, t.ex. mitt Krafft jag köpte för... oj 5 år sedan, det har varit supermjukt och fint sen jag köpte det, samma sak med dom jag köpte till ponnyn etc, de nyare är inte alls lika mysiga.
Sen gillar jag Equiline's "mjuka", typ fluffiga, riktigt snygga.
Lamicell gillar jag fast dom är så helvetes stora att det knappt funkar att använda på en storhäst, fuxen drunknar i det.
Lyckås egna gillar jag!

du har troligtvis redan hittat ett schabrak nu ;)
men iaf , här är mitt ena dressyrschabrak, jag gav 150:- för det på rea, kosta igentligen 300

lånar din tråd lite grann:angel:, har dom slutat sälja creme-/champangefärgade schabrak eller vad?? jgag har letat supeerlänge nu men kna inte hitta nåt, nån som vet vart det går att få tag på??

Tyvärr lite dåliga bilder men men...

Mia's schabrak med rundat hörn
sc56.jpg

Mia's schabrak med rakt hörn
KopiaavDion7.jpg

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 056
Senast: Nahar
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: Reville
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 060
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar