Frågor om "svårighteskategorier"

S

Sarraa

jag vet inte vad jag ska kalla det riktigt, så "svårighetskategorier" fick bli bra.
iallafall, är det någon som kan säga vilka olika kategorier det finns, alltså typ klubbtävling, regional osv? asså förstår ni?
och när behöver man grönt kort/licens osv...? snälla svara!!:banana:

Sv: Frågor om "svårighteskategorier"

har du någon aning om vad jag ska söka på?
hittar verkligen inte :(

TR I (Gemensamma bestämmelser) och sen ner på Mom. 120, tror dte är sidan 12. Där finns all klassinformation och allt du behöver veta om et :) Grönt kort behöver du för alla externa tävlingar, lika så licens. Grönt kort rekommenderar jag att ta ändå då TR innehåller mycket generell information om transportering av hästen osv. :)

Klubbtävling, lokal, regional, nationell, elit, internationellt. Grönt kort behöver man från lokalt och uppåt och det finns en licens för lokal och sen en annan för regionalt och uppåt. Typ ;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
4 560
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 798
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka