Frågelek nr 6...

Ja!
1. Dra ner på godisätandet.
2. Börja träna.
3. Komma ut och tävla med hästen.
4. Träna med vovvarna.

Vad har du för planer inför nyår?

På nyår var jag först hemma med mannen och åt svingod 3-rätters. Sen drog vi in till stan, kollade på fyrverkerierna från Djurgården och sen åkte förbi lite vänner och snackade lite. Sen drog vi tillbaka hemåt igen och träffade andra vänner. Större delen av den natten spenderats ute och sladda med bilarna. :)

Har ditt år börjat bra?

På bästa sätt! Spenderade första dagen på nya året tillsammans med min och killens närmaste vänner. Sen har jag umgåtts med häst och familj. Nu har killen och jag några dagar lediga innan jobb och vardag sätter igång igen.

Samma

Nae då min närmsta vän började mitt år med en "wall of text", gick dock och pratade med henne så tror vi är på goda noter nu. Men förövrigt så känns det bra, har höga förhoppningar om detta år.

Hur var ditt nyår?

Varit i stallet. Duschat och klippt min häst. Ätit kebabpizza. Myst med mannen. Och nu på kvällen/natten har vi varit ute och sladdat med massa vänner! Skitkul :)

Samma

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 747
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
692
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 365
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar