Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Hmm.. bara låååångt, ner till halva låren ca.. färgat knall-lila.. ^^
Oftast uppsatt i en knut på skallen, hästsvans eller fläta..

Samma

Ut hoppas jag, men kan inte riktigt ha en åsikt då jag inte bor i landet..

Vad ska du hitta på i helgen?

Tänkte försöka tömköra hästen i skogen för första gången. Bara varit ute utanför paddocken en igång och tömkört, och det var igår.
Sen ska det fixas med renoveringen. Som vanligt. Inte mycket kvar men det som är kvar kräver en del hjärnaktivitet som jag inte har just nu.

Samma.

Idag slöar jag bara och ska väl plugga lite. Imorgon tror jag vi ska iväg en sväng och söndag vet jag inte...

När åt du senast något du aldrig smakat tidigare och vad var det och var det gott?

//r

njuta av ledigheten från skolan och hoppas på att jag kommer in på fortsättningskursen (är 1a reserv :()

samma

Svarar på din eftersom du var först.

Jag åt raggmunk för första gången i förrgår och det var i gott. I och för sig åt jag hemmagjorda chickennuggets igår men nuggets har jag ju ätit förut.
Kör matkasse så det är oftast något nytt jag inte ätit varenda dag. Väldigt varierande får jag säga. Kört i över en månad nu och inte samma rätt en enda gång.

Har du fuskat på ett prov någon gång?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 567
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka