Fråga till moderatorena

J

jerics

Jag ser att mitt inlägg om en proposition är bortplockad.

Är det inte tillåtet att upplysa om att en proposition för en tävling ligger på en viss hemsida?

Räknas det som reklam??

/Jan Ericson

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Fråga till moderatorena

Hej Jan!
Tyvärr hann jag inte skicka något PM till dig igår när jag tog bort tråden, men så här står det i Forumreglerna (som du faktiskt godkänt när du gick med som medlem):
»Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.«

Med andra ord, ska din länk ligga någonstans ska den ligga under Kalendern.

Alla länkar till andra hemsidor räknas som reklam (även länkar till privata hemsidor) om de inte används för att förtydliga diskussionen.

Det händer att jag missar sådana länkar så om du hittar dylika kan du meddela mig eller Gunnar genom att trycka på den lilla "varningstriangeln i nedre vänstra hörnet på alla inlägg. Skriv gärna vad det är du anser vara fel och klicka sen på »skicka rapport«.

M.v.h.
Anna-Karin, moderator

Sv: Fråga till moderatorena

OK Jag får acceptera detta.

Jag såg mitt inlägg som en upplysning till många då jag fått många frågor om proppen och inte som en marknadsföring.

Allt kan ju tolkas på olika sätt.

Jan Ericson
Ordf. Hjo Western Riders

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare