Fråga om iphone

Grazing

Trådstartare
Jag har två stycken iphone varav den ena inte används men har ändå kvar mitt icloud. Alltså såfort det händer något med min jag använder nu så händer samma saker på den gamla. Raderar jag en bild tex på den nya raderas samma på den gamla osv.

Om jag tar bort icloud på den gamla, försvinner det på min nya då?

Jag förstår aldrig sånt här.

Jag har två stycken iphone varav den ena inte används men har ändå kvar mitt icloud. Alltså såfort det händer något med min jag använder nu så händer samma saker på den gamla. Raderar jag en bild tex på den nya raderas samma på den gamla osv.

Om jag tar bort icloud på den gamla, försvinner det på min nya då?

Jag förstår aldrig sånt här.

Logga ut från iCloud på den gamla, så påverkas den inte av ändringar som du gör på den nya.

Det är därför vi människor med behov av att förstå exakt hur saker och ting fungerar väljer bort Apple-produkter. ;)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
518
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka