Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får lägga bilderna på en extern sajt och sen lägga in källkoden här.Huuur i allsin dar lyckas ni lägga in flera bilder i samma post? Det här är så frustrerande!
Jag får fortfarande inte kopiera in mer än en fil åt gången. Visserligen har jag bara försökt via FB.Man får lägga bilderna på en extern sajt och sen lägga in källkoden här.
Konstigt. Går det alltså inte att använda funktionen för att lägga in bilder mer än en gång?Jag får fortfarande inte kopiera in mer än en fil åt gången. Visserligen har jag bara försökt via FB.
Konstigt. Går det alltså inte att använda funktionen för att lägga in bilder mer än en gång?
Ja, en bild i taget får man ju ta men det ska ju gå att upprepa flera gånger för ett inlägg.Nope, Buke talar med allvarligt ansikte om för mig att jag bara får klistra in en bild i taget... men det funkar ju för somliga!
Så vad är hemligheten, @Skyggni ?
Ja, en bild i taget får man ju ta men det ska ju gå att upprepa flera gånger för ett inlägg.
Min kusin hade en ekorre! Den hade klättrat upp på henne när hon var på väg hem från skolan en dag, gissar att någon haft den tam och sen släppt ut den. Den hette Hampus, och hade världens lenaste mageFörlåt för mer OT, men jag vill ha en ekorre. Eller fem.