Ska gå en onlinekurs i fotografering nu i höst. Ser fram emot det, att inte bara knäppa av och hoppas utan att faktiskt planera innan jag knäpper av.
Blev det den jag tipsade om eller hittade du någon annan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska gå en onlinekurs i fotografering nu i höst. Ser fram emot det, att inte bara knäppa av och hoppas utan att faktiskt planera innan jag knäpper av.
Den du tipsade omBlev det den jag tipsade om eller hittade du någon annan?
Den du tipsade om
Gissade det på ena deltagarens profilbildKul, då är vi med i samma grupp!
Gissade det på ena deltagarens profilbild
scysst att det står "Pris: 495:- inkl moms." även om det står 0kr där man väljer och högst upp.Tips om fotokurs/Fotoföreläsaning som är..... Just det.... GRATIS.....
https://school.nikon.se/sv_SE/course/?ID=2&N=Nikon+School+Intro+f%F6r+digitala+systemkameror
scysst att det står "Pris: 495:- inkl moms." även om det står 0kr där man väljer och högst upp.
Får en vag känsla att vi med Canon kameror inte är välkomna.
Känner samma sak här, varför kan inte Canon anordna sådana kurser, jag hade gått direkt... behöver friska upp mina kunskaper lite.Jag tänkte precis samma sak... Tror man skulle titta lite snett om jag kom med min Canon utrustning.....
@voltis Kanske är intresserad av denna?Det pratades om fotokurser tidigare i tråden..... Moderskeppet har en gratiskurs.....
http://guld.moderskeppet.se/kurser/...ook&utm_medium=CPC&utm_campaign=GrundernaFoto
Vill byta upp mig i kameraväg lite.
Har en Nikon D40 nu, vad hade ni satsat på? Behöver ingen värstingkamera
D60? D80?
Och vars kikar man runt bäst? Har kollat igenom blocket men vet ju inte riktigt vad jag letar efter.
Vad är det du saknar med din gamla kamera? Lättare att tipsa dåIngen med tips?
Vad är det du saknar med din gamla kamera? Lättare att tipsa då
D600 är en trevlig Nikon, men kanske lite åt värstinghållet, kostar runt 5000 kr för en beg. i fint skick. Har haft ett par(!) D600 själv innan jag gick över till Canon.Vill byta upp mig i kameraväg lite.
Har en Nikon D40 nu, vad hade ni satsat på? Behöver ingen värstingkamera
D60? D80?
Och vars kikar man runt bäst? Har kollat igenom blocket men vet ju inte riktigt vad jag letar efter.
D90 som @labb nämner har jag. Köpte begagnad för 2000 har jag för mig. En jättetrevlig kamera, inga problem med objektiv (förstår vad du menar ) förutom fullformat då. Jag är supernöjd och det enda jag kan sakna är vridbar skärm. Men det är rätt så sällan och jag kan leva utan detDet som saknas på D40 är väl att inte alla objektiv funkar. Minns inte vad det heter auto nånting...