Foton på vår galna bengal "Buh!"

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Cecely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 989
C

Cecely

Fick hem vår nya kamera idag och byggde upp en liten studio här är några av bilderna

:love:
stor_1410.jpg

:rofl:
stor_1411.jpg

:D
stor_1412.jpg

Visst e hon söt =")

Sv: Foton på vår galna bengal "Buh!"

GUUUD!

Vilken underbart söt liten katt! Och vad skojigt gramse hon ser ut på sista bilden?

/KT

Jättefin !
Men vad luddig hon är ! Har hört att vissa Bengaler kan vara det, när får dom den "riktiga" pälsen? Syns glittret i hennes nuvarande päls eller kommer det först när hon bytt?

Vilken tuffing.
Jag önskar att jag hade en kamera och kunde fota min bengal. Nästan enda tillfällena hon blir fotad är när antingen min bror eller mina föräldrar träffar henne. Men jag har inte fått några bilder från dem sedan juni trots att det blivit massor fotat sedan dess. Jag tycker att jag har tjatat nog, men det verkar ändå inte vara tillräckligt :-(
Jag vill ha bilder på min katt!

Det kan vi väl fixa, säg bara till så tar jag digitalkameran o plåter!

Vi kan komma och fota, det vore kul att se henne live. Har visserligen ingen superkamera, men det är kul att ha många bilder på dem.

Ojoj. Värsta fototräffen blir det :-) Får väl fundera ut nått lämpligt tillfälle då och fixa något att bjuda på.

Ja hon är så underbar! Fast hon är inne i den åldern nu där hon inte kan låta någonting vara!

Jag är inte säker på att en bengal någonsin kommer ur den åldern :-)

Neeej ursch och fy :mad:

Inte visa såna bilder, jag SKA ju inte ha en kisse till....ju. Inte när jag inte vet hur eller var vi kommer bo de närmsta åren, hur ofta vi kommer flytta osv. (och sambon är lite allergisk :angel: )

Men tänk en liten dunboll som kompis till tant katt....och till mig :love:

MissFideli skrev:
Jättefin !
Men vad luddig hon är ! Har hört att vissa Bengaler kan vara det, när får dom den "riktiga" pälsen? Syns glittret i hennes nuvarande päls eller kommer det först när hon bytt?

Får dom glittrig päls? :o

Hahah ne det är det jag är rädd för!
OBS I skrivande stund så försöker Buh också skriva ett medelande genom att springa över hela tangentbordet!!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 781
Senast: Derivata
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 431
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 823
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 916
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Sova över hos killar
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur