Sv: Fotolek!

9295167.jpg

Jag vill se en border collie!

tiden ute IGÅR :O jag vill se en sanktbernhard, mops eller en king charles cavalier spaniel :P snälla gör det!!!! jag fick inte nnån bild förra gången :(

underbarasteBim.jpg

Min lilla Vovve!
Jag vill se en liten hund hoppa över sin egen höjd ( över ett hinder då alltså):bump:

9966958.jpg

den här är väl gandska fin i alla fall :p

Nu vill jag se en hund som sitter fint (på rumpan med fram benen i luften altså)

Senast ändrad av en moderator:

Pinnen jag kastade var något mindre, men skam den som ger sig pinnen skall tillbaka till matte.
HPIM0092.jpg

Jag vill se en jagande jämthund.

Kommer här :angel:

(Den som inte vill se filmen bör inte klicka på bilden :devil: )

Vet inte vart bilderna tagit vägen :confused: Bara filmerna på phbucket :eek:

Jag vill se en dykande hund ;)

Nu har tiden verkligen gått ut. Så jag lägger in en bild på små hund bebisarna. endast en vecka gammla när kortet togs..:) Riktigt söta små vovvar...

Bild082.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 789
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
831
Senast: TantAgda
·
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
350
Senast: Springer
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 900
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka