Fotoalbumfunktion att ladda ner från nätet?

P

Pollux

Är det någon som har ett bra tips på album som går att ladda ner från nätet? Jag behöver ett album till mina foton jag har på hårddisken.

Jag vill alltså inte ha ett eget album ute på nätet utan i min dator så att jag kan sortera och förhandsgranska mina foton och få en bra överblick av dem. Hopplöst att hela tiden utgå ifrån "Utforskaren".

Tips? :confused:
 
Tenker du på et fotoalbum som f.eks. er generert via et program, slik at du får et HTML-galleri?

Isåfall har jeg et forslag: Curator. Benytter dette selv for Linux, men skal finnes gratis for Windows også eventuelt. Enkelt og greit.. Du må ha Python 2 eller høyere da. Ta en titt på sidene..
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 281
Senast: Habina
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 624
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hej! Jag ska ta emot en omplacerings hund men först ska jag få möjlighet till en prövotid. Ägaren vill inte kunna ta tillbaka hunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 393
Senast: Migo
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp