Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En snygg korg/kista att lägga dem i kanske? Jag gjorde ett försök med det, men korgen var oftast tom och filtarna överallt i soffor, golvet eller som byggmaterial i kojor så jag gav upp det... Sen när barnen har blivit stora så ska jag ha en snygg korg med alla filtar i!Vi har jättemycket filtar hemma i varierande storlekar.
Den största har jag som överkast till min dubbelsäng ibland. Men behöver någon snygg och bra förvaring för dem, gärna något smidigt som inte tar jättemycket plats eftersom vardagsrummet inte är speciellt stort.
Haha precis så är det här medEn snygg korg/kista att lägga dem i kanske? Jag gjorde ett försök med det, men korgen var oftast tom och filtarna överallt i soffor, golvet eller som byggmaterial i kojor så jag gav upp det... Sen när barnen har blivit stora så ska jag ha en snygg korg med alla filtar i!
Du kan kanske ha dem i sovrummet i stället? I en mindre bänk vid sängens fotända?Vi har jättemycket filtar hemma i varierande storlekar.
Den största har jag som överkast till min dubbelsäng ibland. Men behöver någon snygg och bra förvaring för dem, gärna något smidigt som inte tar jättemycket plats eftersom vardagsrummet inte är speciellt stort.
Vi har jättemycket filtar hemma i varierande storlekar.
Åh vad mina barn skulle bli lyckliga om jag ställde in en stege, snacka om prefekt till att bygga koja! Men ja som sagt, när barnen har slutat att leka så ska jag hitta en vacker förvaring! Jag är dessutom väldigt sugen på att sätta ut vävstolen och väva egna ullplädar... Någon gång när jag blir rik och har massor av tid...Köp en stege (på loppis och måla i lämplig färg om du vill komma billigt undan) och luta mot väggen.
Jag har sett folk som använder såna korgar man har till vedträn.
Ser väldigt fint ut när det ligger ihoprullade filtar i!
Sån här typ: