Förvaring av tidningar/tidskrifter

jarakamandan

Trådstartare
Jag prenumererar på en massa olika magasin och tidskrifter. Och jag är en samlare. Jag vill alltså inte slänga numren när (eller i vissa fall om :p) jag har läst dem. Den stora frågan är ju hur de ska förvaras på ett bra sätt så att de är lätt åtkomliga men inte ligger spridda över hela lägenheten. Någon som har en bra idé? Jag har en del i tidskriftssamlare uppe på mina bokhyllor, men det känns inte klockrent.

Jag prenumererar på en massa olika magasin och tidskrifter. Och jag är en samlare. Jag vill alltså inte slänga numren när (eller i vissa fall om :p) jag har läst dem. Den stora frågan är ju hur de ska förvaras på ett bra sätt så att de är lätt åtkomliga men inte ligger spridda över hela lägenheten. Någon som har en bra idé? Jag har en del i tidskriftssamlare uppe på mina bokhyllor, men det känns inte klockrent.
Tidigare sparade jag tidskrifter i tidskriftsamlare för då visste jag var de fanns. När jag flyttade till mindre bostad fick de inte plats och jag slängde nästan alla. Och så har det fått förbli. Vill hellre att mina böcker (de som inte slängdes i flytten)+ nyinköp får plats. Ett alternativ till förvaring är en sådan där förvaringsbox som även kan fungera som pall att sitta på.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 488
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Jag VET att frågan varit uppe förut, men kanske har några nya, fantastiska idéer dykt upp hos er bukefalister ;) Problemet är det...
2
Svar
22
· Visningar
2 870
Senast: lambero
·
Relationer Skit i rubriken, jag fick hjärnsläpp ;). Hoppas någon kan ändra rubriken till sambo istället för son :P Hur sjutton gör man? Jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 864
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka