Det där med förvaring...

Om vi säger såhär... Hallen är ca 2,5x2,5m stor.. Två sidor är liiite kortare och två är lite längre.
Ena långsidan består av förrådsdörr och en öppning till gång som går till köket. Ena kortsidan är lägenhetsdörr, kortsidan mitt emot är en öppning till en annan liten gång. Kvar är en långsida. Där är just nu en hatthylla. Under den finns en liten skohylla och bredvid den finns en liten ful byrå (fullproppad av täcken). På hatthyllan har jag en sådan där hängande "tyghylla" eller ja, massor av tyglådor... vet inte vad det kallas. Där är nu en miljard andra prylar i en salig oordning...

Sådana där krokar som hängs på dörrar måste införskaffas. Sedan kanske jag kan byta ut byrån mot något större som sväljer fler täcken. Vad mer jag kan göra.. ingen aning :/

Min hall är lika liten, med en dörr på varje sida (alltså fyra dörrar). Man får inte plats med mycket inte. Jag har en hatthylla, ett skoställ och en pall - mer kan jag inte ha till mig själv :D Så för hundarnas del gäller att ha saker på höjden :)

Jag har krokar där allt jag använder just nu hänger tex. Selar, halsband, koppel, reflexsele
De som inte används har jag i en trådkorg som står i skrubben

Mina hundar har en varsin trefingerkrok som jag hängt på hatthyllan. Där hänger allt jag använder ofta, inklusive de täcken som används för tillfället. Då får dem hänga fritt och rakt ner så det torkar snabbt också. Resten förvaras i ett totalt kaos på hyllor, jag borde verkligen göra något åt det...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 997
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 546
Senast: anna_panna
·
Hundhälsa December är här vilket innebär starten på marathon-programmet för oss som ska springa i maj! :love: Jag har precis lagt upp ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 787
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
4 060
Senast: Nirvana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar