Sv: Forumet är instabilt
Precis samma för mig, men idag har det funkat bättre.
XP och IE:
Precis samma för mig, men idag har det funkat bättre.
XP och IE:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte märkt nåt. Har android och 4GKnappar
Har inte märkt någonting, använder FF. Jo iof, för någon vecka sedan gick det inte att komma in, men det pågick bara i ett par timmar. Sedan dess har det funkat bra, möjligtvis att det tagit några microsekunder extra att ladda sidan. Men inge nämnvärt.. Jag verkar ha tur
Det är extremt 'stundomsinnat' här. För 5 minuter sen var det så sirapssegt att det tillslut blev 'sidan kan inte visas' då det inte kom något svar från servern i tid. Nu går det som vanligt, dvs sidorna laddas blixtsnabbt.
Just stundomsinnat har det varit i flera veckor nu för mig, och det kan växla fort - och gå från sirapssegt och bli sidan kan inte visas, till ladda men saaakta - till att gå snabbt och som vanligt.
Kan ladda en sida, fungerar bra. Skriver ett inlägg, klickar skicka - siiiirap. (Eller omvänt, laddat bra, skriver inlägg, skickas snabbt, ska sen kolla kontrollpanelen eller annan sida - siiiirap). Finns ingen logik utan 'hattar' väldigt.