Forumet är instabilt

Sv: Forumet är instabilt

För en stund sedan såg det bara ut såhär när jag försökte komma in på Buke:
namnls.jpg

Testade flera gånger med samma resultat. Efter att ha stängt ner webbläsaren helt några gånger fungerade det igen.

Det var nog samma för alla, samma här. Jag tror att Gunnar höll på med något. Vi har fått lite indikationer på att han ser över forumet. ;)

För en stund sedan såg det bara ut såhär när jag försökte komma in på Buke:
namnls.jpg

Testade flera gånger med samma resultat. Efter att ha stängt ner webbläsaren helt några gånger fungerade det igen.

Så håller det på för mig just nu. Detta var kul nog första tråden som gick att öppna :D

Jag har provat med några varianter på optimeringar för att förhoppningsvis kunna snabba upp forumen. Tyvärr verkade inte denna variant fungera så bra ;-) Ledsen för det.

Voddler funkar jättebra för mig!
Jag använder internet explorer och mobilt bredband mitt ute i skogen så laggar det typ inget alls.

Jag går prova Explorer som ett sista försök, jag vill så gärna se slutet på det jag väljer på Voddler...

Idag har det faktiskt överlag gått hyfsat snabbt och stabilt, med bara några enstaka återfall av seeeeeeghet. Igår var det tvärt om så det går åt rätt håll iaf :D

*knapplån*

Dax igen (i alla fall för mig). Supersegt, 50 % av alla klick mynnar ut i felmeddelande. Får börja om från början och då står det gärna och tuggar om det ö h t kommer upp något.

Vad händer?

Så var det för mig igår. Blev marginellt bättre med Firefox.

Idag är det kanske 1/3 av klicken som ställer sig och 'hackar' alt får felmeddelande.

Bra att ni rapporterar. Jag har märkt att det ibland segar till ordentligt kanske ett par gånger per timme, men annars verkar det fungera. Så vi kanske inte har samma typ av problem.

Jag läste någonstans att telia haft problem med sina linor till utlandet, eftersom servrarna finns i Texas kanske detta har påverkat på något sätt.

Jag har under de senaste dagarna arbetat intensivt med att lyfta ut viss funktionalitet till en extern server, det är inte riktigt klart ännu, så ingen lättnad har skett ännu. Kanske och det är inte alls säkert så kan detta bättra på det hela. Vi bör veta om några dagar.

Fruktansvärt segt för mig just nu! Ännu värre än tidigare idag.

Använder safari på iphone och surfar via wifi på min teliauppkoppling.

Hur är det segt, är det någon, några minuter och sedan flyter det på bra igen? Så är det för mig, är det segt hela tiden för dig eller någon annan?

De sista veckorna har det tagit väldigt lång tid att öppna sidor på Buke. Att vänta 1-2 min är inte ovanligt. Jag har testat olika webläsare och det är lika i alla.

Innan kraschen hände sånt här sällan, nu är det mer regel än undantag.

Exakt samma för mig. Använder Chrome på ena datorn och Explorer på den andra.

Här är det så som du beskriver. Känns dock som att det har blivit lite bättre här nu sista timmen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
783
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 521
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar