R
Raderad medlem 68338
Och @tornblomma
Tack så mycket! Det tog lite tid att vänja sig vid näsan, men jag upptäckte ganska snart att jag älskar alla andras starka näsor, så varför inte min egen?
Den är FAB!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och @tornblomma
Tack så mycket! Det tog lite tid att vänja sig vid näsan, men jag upptäckte ganska snart att jag älskar alla andras starka näsor, så varför inte min egen?
Bild från igår. Visa bifogad fil 49233
Har ni SOMMAR eller!!!
Väldigt fin bild, det som retar mig lite är den där fyrkantiga skuggan eller vad det nu är precis över dina ögon. Nu kan jag inte sluta titta på den.Bild från igår. Visa bifogad fil 49233
Ta det inte personligt, jag är nog bara "arbetsskadad" (blev lite konfunderad då solen verkar va i bakgrunden och inte från samma vinkel som kameran, misstänker att ljuset speglas i något vi inte ser, därav den mjukare skuggan).Tack, det är garanterat mobilen som syns eftersom bilden är en selfie.
Tråkigt att du retar dig på den. Tanken med bilden var inte på något vis att den skulle vara perfekt, utan det blev en i mina ögon härlig vårig bild som beskrev känslan av kvällen bra. Inte meningen att folk ska störa sig.
Ta det inte personligt, jag är nog bara "arbetsskadad" (blev lite konfunderad då solen verkar va i bakgrunden och inte från samma vinkel som kameran, misstänker att ljuset speglas i något vi inte ser, därav den mjukare skuggan).
Oavsett är det en väldigt härlig bild och den har ett härlig utstrålning ändå.
Möjligt att den känslan inte hade varit kvar om den där skuggan inte var där, vem vet.
Ta det inte personligt, jag är nog bara "arbetsskadad" (blev lite konfunderad då solen verkar va i bakgrunden och inte från samma vinkel som kameran, misstänker att ljuset speglas i något vi inte ser, därav den mjukare skuggan).
Oavsett är det en väldigt härlig bild och den har ett härlig utstrålning ändå.
Möjligt att den känslan inte hade varit kvar om den där skuggan inte var där, vem vet.
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.Jag tar det inte personligt. Jag tyckte bara att det var en lite konstig kommentar i en bildtråd, där foton läggs upp på oss som hänger här. Inte där foton läggs upp för att de ska vara perfekta.
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.
kan bara instämma@Tonto: Helt fabulous
Jag förstår inte vad du menar med "arbetsskadad"? Trodde också att du jobbar som lastbilschaufför och får inte riktigt ihop det.Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.