Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bild från igår. 🌞
20200418_191957.webp
 
Tack, det är garanterat mobilen som syns eftersom bilden är en selfie.
Tråkigt att du retar dig på den. Tanken med bilden var inte på något vis att den skulle vara perfekt, utan det blev en i mina ögon härlig vårig bild som beskrev känslan av kvällen bra. Inte meningen att folk ska störa sig.
 
Tack, det är garanterat mobilen som syns eftersom bilden är en selfie.
Tråkigt att du retar dig på den. Tanken med bilden var inte på något vis att den skulle vara perfekt, utan det blev en i mina ögon härlig vårig bild som beskrev känslan av kvällen bra. Inte meningen att folk ska störa sig.
Ta det inte personligt, jag är nog bara "arbetsskadad" (blev lite konfunderad då solen verkar va i bakgrunden och inte från samma vinkel som kameran, misstänker att ljuset speglas i något vi inte ser, därav den mjukare skuggan).

Oavsett är det en väldigt härlig bild och den har ett härlig utstrålning ändå. :up:
Möjligt att den känslan inte hade varit kvar om den där skuggan inte var där, vem vet. 🤷‍♀️
 
Ta det inte personligt, jag är nog bara "arbetsskadad" (blev lite konfunderad då solen verkar va i bakgrunden och inte från samma vinkel som kameran, misstänker att ljuset speglas i något vi inte ser, därav den mjukare skuggan).

Oavsett är det en väldigt härlig bild och den har ett härlig utstrålning ändå. :up:
Möjligt att den känslan inte hade varit kvar om den där skuggan inte var där, vem vet. 🤷‍♀️

Jag tar det inte personligt. Jag tyckte bara att det var en lite konstig kommentar i en bildtråd, där foton läggs upp på oss som hänger här. Inte där foton läggs upp för att de ska vara perfekta.
 
Ta det inte personligt, jag är nog bara "arbetsskadad" (blev lite konfunderad då solen verkar va i bakgrunden och inte från samma vinkel som kameran, misstänker att ljuset speglas i något vi inte ser, därav den mjukare skuggan).

Oavsett är det en väldigt härlig bild och den har ett härlig utstrålning ändå. :up:
Möjligt att den känslan inte hade varit kvar om den där skuggan inte var där, vem vet. 🤷‍♀️

Håller med Sleepan, hon har lagt ut en selfie, inte ett foto i en fototråd som ska dissekeras. Känns trist liksom.
 
Jag tar det inte personligt. Jag tyckte bara att det var en lite konstig kommentar i en bildtråd, där foton läggs upp på oss som hänger här. Inte där foton läggs upp för att de ska vara perfekta.
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.
 
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.

Är du fotograf eller vad menar du med ”arbetsskadad”? Trodde du körde lastbil och fick inte ihop det 😅
Oavsett så känns det som en udda kommentar på en selfie i en sån här tråd. Hade förstått med om det varit en ”foto-tråd”.

@Sleepan Grym bild tycker jag! Fint ljus och inte minst snyggt motiv!
 
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.

Men varför ens skriva att du stör dig på bilden?
 
Varför skulle den kommentaren va konstig? Som sagt "arbetsskadad", det är sån jag är och alltid kommer vara och alltid är i all välmening. Har inte ens skrivit något om att det ska va perfekt, känns som du inte ens läste det svaret jag skrev innan det här svaret om att jag gillar fotot med utstrålningen ändå men vill du fokusera på det andra, det orkar inte jag så ha en trevlig kväll. Nu ska jag gå och lägga mig.
Jag förstår inte vad du menar med "arbetsskadad"? Trodde också att du jobbar som lastbilschaufför och får inte riktigt ihop det.
Vet att du fotar en del på fritiden, men så länge du inte är fotograf så är det en hobby och inget du kan bli arbetsskadad av. Jag la inte ens märket till den skuggan du nämnde och tycker faktiskt att den är en del av bilden. Jag är allergisk mot att allt ska vara "perfekt". Som flera andra sagt, det var en rätt konstig kommentar i en tråd där folk lägger upp bilder på sig själva just for fun.

@Sleepan helt underbar bild! :heart
Jag får en känsla av att jag sett dig någon gång, men kan inte peka ut var eller när. Inte så att vi pratade eller fick kontakt eller något... :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 823
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 880
Senast: liiinnea
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 000
Senast: Fiorano
·
Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
3 843
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp