Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte vad du menar med "arbetsskadad"? Trodde också att du jobbar som lastbilschaufför och får inte riktigt ihop det.
Vet att du fotar en del på fritiden, men så länge du inte är fotograf så är det en hobby och inget du kan bli arbetsskadad av. Jag la inte ens märket till den skuggan du nämnde och tycker faktiskt att den är en del av bilden. Jag är allergisk mot att allt ska vara "perfekt". Som flera andra sagt, det var en rätt konstig kommentar i en tråd där folk lägger upp bilder på sig själva just for fun.
@Sleepan helt underbar bild!
Jag får en känsla av att jag sett dig någon gång, men kan inte peka ut var eller när. Inte så att vi pratade eller fick kontakt eller något...
Oups! Mitt kriminella gäng blev precis avslöjatHar för mig att @Sleepan är polis
You do your math...
Oups! Mitt kriminella gäng blev precis avslöjat
Tur att jag la till "inte så att vi pratade eller fick kontakt" då, det kanske kan rädda oss... lite!
Nu står ju arbetsskadad inom situationstecken men ofta säger man ju det trots att man inte just arbetar med något tex kan man inte titta på en film med hästar för att man är "arbetsskadad" och inte tycker det är rimligt med hur de beter sig på film etc.Jag förstår inte vad du menar med "arbetsskadad"? Trodde också att du jobbar som lastbilschaufför och får inte riktigt ihop det.
Vet att du fotar en del på fritiden, men så länge du inte är fotograf så är det en hobby och inget du kan bli arbetsskadad av. Jag la inte ens märket till den skuggan du nämnde och tycker faktiskt att den är en del av bilden. Jag är allergisk mot att allt ska vara "perfekt". Som flera andra sagt, det var en rätt konstig kommentar i en tråd där folk lägger upp bilder på sig själva just for fun.
I morse var jag TRÖTT.
Visa bifogad fil 49313
Men aaaw, så gulligt är du ute o rastar blomman?
Jag i röd mössa. Alltså jag ser ju ut som en SKOGSHUGGARE
Visa bifogad fil 49581
Men ååå . Vad jag längtar efter det där! Blir till o ut o vandra snart!
Vilka fina ögon
Tack! Alltid tänkt att dom är trista, men i rätt ljus är de faktiskt hyfsat gröna?
Och jag älskar gröna ögon
Min man har gröna ögon med brunt längst in vid pupillen och jag älskar verkligen hans ögon