Det blev ju en kvällsdrink på ett ställe som såg ut som en lönnkrog från 20-talet (jag kände ett plötsligt behov av en klänning med 20-talsstuk):
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ju en kvällsdrink på ett ställe som såg ut som en lönnkrog från 20-talet (jag kände ett plötsligt behov av en klänning med 20-talsstuk):
Jag gillar verkligen den bilden, du ser ut som en drottning
Eller så drar man nytta av utväxten och ser till att den blir en del av helheten. Tycker själv att min utväxt är cool, blir liksom mörkt närmast huvudet, även om utväxten inte är blekt kan jag färga den så det blir röda nyanser i det och sen när nästa utväxt kommer så blir det lite som en toning mellan det illröda, till det mörkare och slutligen utväxt.Så himla snygg! Vill också vara rödhårig men utväxten är ju inte att leka med.
Så jäkla snygg du är! Vilka underbara färger på kläderna!Det blev ju en kvällsdrink på ett ställe som såg ut som en lönnkrog från 20-talet (jag kände ett plötsligt behov av en klänning med 20-talsstuk):
Så jäkla snygg du är! Vilka underbara färger på kläderna!
Jag ser flintskallig ut om jag har utväxt och rött hår.Eller så drar man nytta av utväxten och ser till att den blir en del av helheten. Tycker själv att min utväxt är cool, blir liksom mörkt närmast huvudet, även om utväxten inte är blekt kan jag färga den så det blir röda nyanser i det och sen när nästa utväxt kommer så blir det lite som en toning mellan det illröda, till det mörkare och slutligen utväxt.
Visa bifogad fil 39972
Tvivlar jag på.Jag ser flintskallig ut om jag har utväxt och rött hår.
Jag ser flintskallig ut om jag har utväxt och rött hår.
Så jäkla snygg du är! Vilka underbara färger på kläderna!
Tvivlar jag på.
Va har du för original hårfärg?
Själv är jag mörk blond, även känt som svenskt blont och ökänt som råttfärgat.
Tvivlar jag på.
Va har du för original hårfärg?
Själv är jag mörk blond, även känt som svenskt blont och ökänt som råttfärgat.
Mee tooo mvh blond person
Rimlig måndagsfeeling...?
Visa bifogad fil 39951
Det enda positiva med att ngn jävel klottrat på vårt k-märkta fina hus är att de iaf hade den goda smaken att välja en snygg färg som matchar min outfit
Det gör jag med. Tonto och jag avhandlade det här om dagen i någon tråd.
Jag är ljusare rödblond. När jag får utväxt ser jag ut som Gollums rödhåriga syrra. Rejält flintis.
Börjar jag bli för lik min morfar är det dags att färga fransar och bryn.
Fast jag vet ju att jag gör det. Jag har varit rödhårig och tycker inte om när det blir utväxt.
Juste! Jättefin bild! Var i Sverige är det?Det blev ju en kvällsdrink på ett ställe som såg ut som en lönnkrog från 20-talet (jag kände ett plötsligt behov av en klänning med 20-talsstuk):
Juste! Jättefin bild! Var i Sverige är det?
Men om ni vill ha det så får ni ta en färg som går igen i er utväxt, så det problemet inte uppstår. Dvs man gör det bästa av sin enskilda situation, om man nu inte vill färga utväxt ofta vill säga, annars är det bara att köra på.