R
Raderad medlem 94602
Fredagskväll. Komatrött. Jobbar dessutom hela helgen också. Och för supermätt. Men nöjd och glad ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin bildVisa bifogad fil 39754
Syns imorgon.
Så himla snygg! Vill också vara rödhårig men utväxten är ju inte att leka med.
Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?Eventuell utväxt döljer man lätt med en basker Skämt åsido så räknade jag ut att jag lägger ca 10.000 varje år på frisörkostnader sedan jag blev rödhårig. Aldrig ångrat det en sekund
Det är rätt dyrt att gå till frisören även om man bara färgar utväxten.Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?
Jag är uppriktigt nyfiken. Kostar det verkligen så mycket per månad med en top-up? // färgar alltid hemma.
Eventuell utväxt döljer man lätt med en basker Skämt åsido så räknade jag ut att jag lägger ca 10.000 varje år på frisörkostnader sedan jag blev rödhårig. Aldrig ångrat det en sekund
Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?
Jag är uppriktigt nyfiken. Kostar det verkligen så mycket per månad med en top-up? // färgar alltid hemma.
Det är rätt dyrt att gå till frisören även om man bara färgar utväxten.
Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?
Så diskret!Rimlig måndagsfeeling...?
Visa bifogad fil 39951
Det enda positiva med att ngn jävel klottrat på vårt k-märkta fina hus är att de iaf hade den goda smaken att välja en snygg färg som matchar min outfit
Så diskret!