Jättehärlig färg!Nya färger i håret
Visa bifogad fil 38179
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättehärlig färg!Nya färger i håret
Visa bifogad fil 38179
Jättefint!! Jag funderar på att klippa mig till din längd, det känns ganska praktiskt. Jag har till midjan nu och orkar aldrig göra något med det. Klipper jag mig kommer jag med 100% säkerhet att ånga mig dock. Ett riktigt I-landsproblemKänns fett nice med mer naturligt hår faktiskt.
Jättefint!! Jag funderar på att klippa mig till din längd, det känns ganska praktiskt. Jag har till midjan nu och orkar aldrig göra något med det. Klipper jag mig kommer jag med 100% säkerhet att ånga mig dock. Ett riktigt I-landsproblem
Samma här egentligen. Varför kan man inte tycka bäst om "praktiskt"?Tack!
Klippte mig kort förra året och sparar ut nu, skulle vilja ha lite längre för att kunna ha en snygg ponytail men annars är det skönt med kortare hår! Men älskar det som mest när det är långt. Även om det är besvärligt.
Tappert försök till leende medan regn och snålblåst piskar i fejset. Lucky är mer true to her feelings.
Enkelt... Enkelt! Vänta du tills du suttit där och frusit i timmar, du har inte sett ett liv, det går inte tända en brasa för veden är för blöt och hunden står på grannmarken och skäller olovliga älgar det är inte enkelt att uppbringa sådant tålamod!
mvh,
Sitter inte på pass om jag inte blir tvingad
Spammar lite här i tråden. Kände mig lite dramatisk sådär mitt i natten när jag inte kunde sova! Varför inte vara lite extra allt ibland.
Men jaha, min "bild" dök ju inte ens upp när jag kikar på datorn.
Jag ser ingen bildMen jaha, min "bild" dök ju inte ens upp när jag kikar på datorn.
Men jaha, min "bild" dök ju inte ens upp när jag kikar på datorn.
Jag ser ingen bild ☹
Jag ser båda. Konstigt.Om jag länkar så kanske det fungerar? Det är en video/GIF så det kanske är det som krånglar.
Gulle!Wooooow!!!
Ser ingenJag ser båda. Konstigt.
Men ditt hår!