Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser inte vad det är som är konstigt? Att du har regnjacka och shorts?Klädseln som är så ful att kollegorna skrattar åt mig:
Visa bifogad fil 38033
Allt är för stort och inget passar ihop. Med moppehjälm och vinterhandskar blir outfiten komplett! (När jag sedan kom till springportar tog jag av mig så att jag bara hade shorts + t-shirt. Det ser inte lika galet ut)
Ursnygg färg på läppstiftet!
Ursnygg färg på läppstiftet!
Det tänkte jag också skriva! Vad är det för märke och nyans @Voeux?
Den här passar väl bättre i Dumma frågor-tråden egentligen men vad innebär det egentligen att sitta på älgpass? Vad är din uppgift, liksom?Sitter på älgpass idag
Visa bifogad fil 38125
Uppgift: Vänta på att rätt sorts älg kommer förbi och skjuta hen isf.Den här passar väl bättre i Dumma frågor-tråden egentligen men vad innebär det egentligen att sitta på älgpass? Vad är din uppgift, liksom?
MVH har aldrig ens varit i närheten av ett gevär
Jaha. Var det så enkeltUppgift: Vänta på att rätt sorts älg kommer förbi och skjuta hen isf.
Jaha. Var det så enkelt
Enkelt... Enkelt! Vänta du tills du suttit där och frusit i timmar, du har inte sett ett liv, det går inte tända en brasa för veden är för blöt och hunden står på grannmarken och skäller olovliga älgar det är inte enkelt att uppbringa sådant tålamod!
mvh,
Sitter inte på pass om jag inte blir tvingad
Så blev det!Dags för det årliga frisörbesöket.Visa bifogad fil 38136
Hej Cruella de VilleNya färger i håret
Visa bifogad fil 38179
Nej Cruella har ju hälften vitt hälften svart. Det är madame mim som har lila hår.Hej Cruella de Ville