Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Danke! Jag provar olika hela tiden, men det här verkar funka.Älskar ditt hår @Sel!
Min dotter skulle älska att experimentera med håret som du. Hon har dock mörkt, kastanjebrunt hår naturligt. En dag kommer hon inse hur vackert det är, just nu är det väldigt frustrerande för henneDanke! Jag provar olika hela tiden, men det här verkar funka.
Haha, det kan jag tänka mig! Ni kanske kan köra pastellkritor eller något så länge? Annars kanske hon gör som jag och går bananas så snart hon kan. Jag har aldrig gillat mitt blonda hår.Min dotter skulle älska att experimentera med håret som du. Hon har dock mörkt, kastanjebrunt hår naturligt. En dag kommer hon inse hur vackert det är, just nu är det väldigt frustrerande för henne
Vi har testat sånt men det syns knappt tyvärr.Haha, det kan jag tänka mig! Ni kanske kan köra pastellkritor eller något så länge? Annars kanske hon gör som jag och går bananas så snart hon kan. Jag har aldrig gillat mitt blonda hår.
Vacker bild!Lite kyligt idag
Visa bifogad fil 113341
Du och jagEn av alla hundra jävla ensamma promenader
Visa bifogad fil 113342